Aktualności

Pożegnanie Lata !!

Zapraszamy do udziału !!

Zapraszamy !!

Zapraszamy chętne osoby do kontaktu !

Dwudniowe zawody wędkarskie odwołane !

Dwudniowe zawody wędkarskie 03-04.08.2019 r. zostają odwołane ze względu na zbyt małą ilość uczestników. Za utrudnienia przepraszamy !

IV NOCNY TURNIEJ PIŁKI NOŻNEJ

W sobotę 20.07.2019r. o godzinie 19:30 na boisku ORLIK w Jezioranach odbył się IV Nocny Turniej Piłki Nożnej. W tegorocznej edycji wzięło udział 12 drużyn, które rozgrywały swoje mecze w grupach, a następnie systemem pucharowym walczyły o finał. Na szczęście pogoda dopisała i razem z dużą liczbą kibiców mogliśmy obserwować przyjemne dla oka widowisko.  W tym roku, ponownie jak przed dwoma laty najlepszy okazał się zesp&o...

Zakończyliśmy kolejny turnus wakacji z OSiR 2019.

Zakończyliśmy kolejny turnus wakacji z OSiR 2019, który odbył sie w dniach 08-12.07.2019 r.  Przez cały tydzień towarzyszyła nam świetna zabawa, uśmiechy nie znikały z twarzy uczestników i opiekunów. Ten cudowny czas spędzaliśmy na obiektach OSiR, a także na wycieczkach wyjazdowych do Olsztyna i do Gdyni. Przygotowaliśmy wiele atrakcji, dzięki którym dzieci mogły aktywnie spędzić czas wspólnie z OSiR. ...

WAKACJE Z OSIR 2019

W dniu 28.06.2019 r. zakończyliśmy pierwszy turnus Wakacji z OSiR. My już wracamy do niego wspomnieniami.  Super atmosfera, znakomita zabawa to zasługa dwudziestu pięciu dzieciaków, dzięki którym każdy dzień spędzony w wspólnym gronie był wyjątkowy. Wycieczka do parku linowego, przepłynięcie statkiem, plażowanie nad jeziorem Ring i zabawa w chowanego po całej hali to tylko nieliczne formy spędzania wolnego czasu ...

Zapraszamy na plażę w Kikitach oraz w Tłokowie

Zachęcamy do korzystania z kąpieliska w Kikitach oraz w Tłokowie! REGULAMIN KĄPIELISKA W KIKITACH REGULAMIN KĄPIELISKA W TŁOKOWIE REGULAMIN KORZYSTANIA Z NAMIOTÓW W Kikitach przygotowaliśmy dla Państwa wypożyczalnię sprzętu wodnego: REGULAMIN WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU WODNEGO ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO KORZYSTANIA Z NASZYCH POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW: